باب نمبر ایک
۔ ( درس پنجم)
اب آپ ایک سے بیس تک فارسی میں گنتی یاد کریں :
سیریل نمبر
|
فارسی
|
اردو
|
سیریل نمبر
|
فارسی
|
اردو
|
سیریل نمبر
|
فارسی
|
اردو
|
سیریل نمبر
|
فارسی
|
اردو
|
16
|
شانزده
|
سوله
|
11
|
یازده
|
گیاره
|
6
|
شش
|
چه
|
1
|
یک
|
ایک
|
17
|
هفده
|
ستره
|
12
|
دوازده
|
باره
|
7
|
هفت
|
سات
|
2
|
دو
|
دو
|
18
|
هجده
|
اٹهاره
|
13
|
سیزده
|
تیره
|
8
|
هشت
|
آٹه
|
3
|
سه
|
تین
|
19
|
نوزده
|
انیس
|
14
|
چهارده
|
چوده
|
9
|
نه
|
نو
|
4
|
چهار
|
چار
|
20
|
بیست
|
بیس
|
15
|
پانزده
|
پندره
|
10
|
ده
|
دس
|
5
|
پنج
|
پانچ
|
نوٹ :
انگریزی زبان کی گنتی کی مانند بیس کے بعد ایک اور دو کا اضافه
هو گا- جیسے بیست و یک ، بیست و دو ، بیست و سه ، بیست و چهار،... بیست و نه تک
اور پهر
نمبر
|
فارسی
|
اردو
|
30
|
سی
|
تیس
|
40
|
چهل
|
چالیس
|
50
|
پنجاه
|
پچاس
|
60
|
شصت
|
ساٹه
|
70
|
هفتاد
|
ستر
|
80
|
هشتاد
|
اسی
|
90
|
نود
|
نوے
|
100
|
صد
|
سو
|
200
|
دویست
|
دوسو
|
300
|
سیصد
|
تین سو
|
400
|
چهارصد
|
چار سو
|
500
|
پانصد
|
پانچ سو
|
1000
|
هزار
|
هزار
|
100000
|
صد هزار
|
لاکه
|
1000000
|
یک میلیون
|
دس لاکه
|
نوٹ :
فارسی زبان میں عدد کے ساته آنے والا معدود همیشه مفرد رهے گا-
مثال :
اردو
|
فارسی
|
ایک کتاب
|
یک کتاب
|
ایک درخت
|
یک درخت
|
ایک استاد
|
یک معلم
|
ایک کاپی
|
یک دفتر
|
تین کتابیں
|
سه کتاب
|
چه درخت
|
شش درخت
|
دس اساتذه
|
ده درخت
|
سات کاپیاں
|
هفت دفتر
|
مرکب اعداد کے ملانے کے لیے ان کے درمیان و کا اضافه کیا جاتا
هے- جو " او" کی آواز دیتا هے-
نمبر
|
فارسی
|
اردو
|
21
|
بیست و یک
|
اکیس
|
39
|
سی و نه
|
انتالیس
|
45
|
چهل و پنج
|
پنتالیس
|
68
|
شصت و هشت
|
اڑسٹه
|
110
|
صد و ده
|
ایک سو دس
|
103
|
صد و سه
|
ایک سو تین
|
134
|
صد و سی و چهار
|
ایک سو چونتیس
|
199
|
صد و نود و نه
|
ایک سو ننانوے
|
جملوں میں عدد کا استعمال:
سیریل نمبر
|
فارسی
|
اردو
|
1
|
یک مرد اینجاست-
|
ایک مرد یهاں هے-
|
2
|
سه میز آنجاست-
|
تین میزیں وهاں هے –
|
3
|
ده صندلی کجاست؟
|
دس کرسیاں کهاں هیں؟
|
4
|
این کتاب صد صفحه دارد-
|
اس کتاب کے سو صفحات هیں-
|
5
|
من دو قلم دارم-
|
میرے پاس دو قلم هیں-
|
مشق-2-:(الف)
مندرجه ذیل اعداد کو فارسی اور اردو میں لکهیں-
1
|
نمبر
|
فارسی
|
اردو
|
2
|
5
|
پنج
|
پانچ
|
3
|
10
|
---
|
---
|
4
|
1
|
---
|
---
|
5
|
19
|
---
|
---
|
6
|
21
|
-----
|
----
|
7
|
28
|
----
|
---
|
8
|
55
|
---
|
---
|
9
|
83
|
-----
|
-----
|
10
|
112
|
------
|
-----
|
11
|
325
|
-----
|
-----
|
12
|
230
|
-----
|
----
|
13
|
745
|
----
|
----
|
14
|
800
|
------
|
----
|
15
|
980
|
----
|
----
|
16
|
1000
|
-----
|
----
|
مشق-2: (ب)
فارسی میں ترجمه کیجیے –( نوٹ: فارسی زبان میں عدد پهلے اور
معدود بعد میں آتا هے)
سیریل نمبر
|
اردو
|
فارسی
|
1
|
دس پنسلیں
|
ده مداد
|
2
|
پچیس کاپیاں
|
بیست و پنج دفتر
|
3
|
پچاس گهر
|
-----------
|
4
|
انیس قلم
|
-----------
|
5
|
دو استاد حاضر هیں
|
----------
|
6
|
چارون کی چهٹی
|
-----------
|
7
|
پانچ خوبصورت بچے
|
---------
|
8
|
سات لڑکیاں کلاس میں هیں-
|
------------
|
9
|
چار درخت باغ میں هیں-
|
----------
|
10
|
پندره میزیں باهر هیں-
|
---------
|
اعداد وصفی بنانے کے لیے عدد کے ساته "م" کا لاحقه
لگایا جاتا هے –
مثلا:
فارسی
|
اردو
|
اول/یکم
|
پهلا
|
دوم
|
دوسرا
|
سوم
|
تیسرا
|
چهارم
|
چوتها
|
پنجم
|
پانچواں
|
ششم
|
چهٹا
|
یازدهم
|
گیارهواں
|
دوازدهم
|
بارهواں
|
عدد وصفی معدود کے بعد اور عدد کے درمیان رابطے کے لیے معدود
کے نبچے زیر (- ) کا اضافه کیا جاتا هے-
مثال :
سیریل نمبر
|
فارسی
|
اردو
|
1
|
کتاب اول
|
پهلی کتاب
|
2
|
کلاس چهارم
|
چوتهی کلاس
|
3
|
درس هفتم
|
ساتواں سبق
|
4
|
ماه یازدهم
|
گیارهواں مهینه
|
5
|
روز بیستم
|
بیسویں دن
|
6
|
اتاق سی و چهارم
|
چونتیسواں کمره
|
7
|
او از روز اول حاضر است
|
وه پهلے دن سے حاضر هے
|
8
|
حمید سومین بچه است
|
حمید تیسرا بچه هے
|
9
|
بیست و یکمین قرن
|
اکیسویں صدی
|
10
|
آخرین صفحه مانده است
|
آخری صفحه باقی ره گیا هے-
|
مشق-2:
(ج) فارسی میں ترجمه کریں-
1- دوسرا سبق
2- پهلی کلاس
3- ساتواں گهر
4- چهٹا مهینه
5- یه پهلا مهینه هے-
6- پندرهواں سبق آسان هے-
7- تیسرا میز صاف هے-
8- دسواں بچه هوشیار هے-
9- کتاب کا پهلا سبق مشکل هے-
10- آج هفتے کا ساتوں دن هے-
No comments:
Post a Comment